środa, 6 sierpnia 2014

Czego się możesz tutaj spodziewać?

Witam wszystkich czytających pierwszy wpis na moim blogu! :)

Słowem wstępu chciałam przedstawić tematykę. Główną rzeczą, o której będzie można tutaj przeczytać to jak sama nazwa bloga wskazuję są KOSMETYKI, ale nie tylko... ponieważ znajdziesz tutaj także porady pielęgnacyjne oraz zastosowania danych produktów. Mam nadzieję, że wpisy które będą się pojawiać przydają się choć kilku czytelniczkom. Piszę czytelniczkom, iż taka jest grupa docelowa i nie sądzę aby wielu mężczyzn interesowało się tym tematem ;) Chcę aby każda kobieta ( nieważne w jakim wieku) znalazła tutaj coś dla siebie. Będzie o kosmetykach tych tańszych i tych droższych. Pojawią się zarówno produkty do pielęgnacji twarzy i ciała ale także tzw. kolorówka czyli produkty do makijażu. Dowiecie się co polecam a co według mnie jest totalnym bublem. Oprócz samych kosmetyków będę Wam co jakiś czas prezentowała makijaże, które wykonam z dokładnym instruktażem. Po za tym raz na jakiś czas będzie notka o NIEKOSMETYCZNEJ poprawie wyglądu ;) 
Mam nadzieje, że tym krótkim opisem choć w małym stopniu zachęciłam Was do przyszłych odwiedzin tego bloga :)

Pozdrawiam :) :) :)


             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz