sobota, 27 września 2014

Recenzje podkładów

Witam Was w kolejnym poście! 
W słoneczne sobotnie popołudnie postanowiłam Wam zrecenzować kilka podkładów i jeden krem BB. Wszystkie produkty, które dzisiaj przedstawię są warte uwagi!! Obiecuję! ;) Tak więc zacznijmy...;)

1. Guerlain- Tenue de Perfection  Cena: 235zł / 30ml
Podkład o dość lekkiej konsystencji i przyjemnym (nieco pudrowym?) zapachu. Jego aplikacja to czysta przyjemność. Producent zapewnia nas o kryciu, które faktycznie można zauważyć, ale nie tworzy efektu maski. Krycie można stopniować od średniego do mocnego ( dokładając kolejne warstwy). Jego ogromnym plusem jest SPF 20 oraz trwałość!! Po zastosowaniu skóra jest aksamitnie matowa. Niestety są też minusy...a mianowicie okrojona kolorystyka a gama zaczyna się od dosyć ciemnego odcienia. Ogólna ocena: 5/5 ;)

2. Revlon- Colorstay Cena: od 29zł do 69zł / 30ml
Podkład, który ciężko jest mi jednoznacznie określić. Efekt, który uzyskujemy po aplikacji jest dość niespotykany. Skóra wygląda na zdrową i wygładzoną. Niby zmatowioną a jednak pięknie odbija światło przez co wszystko wygląda BARDZO naturalnie (oczywiście jeżeli nie przesadzimy z ilością). Plusem oprócz ceny jest także gama kolorystyczna oraz dostosowanie do potrzeb konsumenta ( dla skóry normalnej/suchej i mieszanej/tłustej). Minus to brak pompki natomiast idzie się przyzwyczaić. Ogólna ocena: 4/5 ;)

3. Avon- Extra Lasting Cena: 43zł / 30 ml
Produkt nieoczekiwanie fajny :) Nie przepadam podkładami tej firmy a ten jednak mnie zaskoczył! Utrzymuje się na twarzy dość długo (ok. 8 godzin) i w trakcie "noszenia" nie pozostawia nieestetycznych plam. Choć u mnie się sprawdza to myślę, że posiadaczki cery tłustej nie będą zadowolone, ponieważ nie jest on mocno matujący. Jest to podkład, którym możemy stopniować krycie od lekkiego do średniego. Całkiem przyzwoity na dzień lecz na wyjścia wybrała bym coś nieco bardziej kryjącego i dłużej się utrzymującego bez żadnych zmian ;) Ocena: 3+/5

4. Estee Lauder- Double Wear Cena: 175zł / 30ml
Mój zdecydowany ULUBIENIEC i FAWORYT!!!!! Jest to podkład, którym idzie uzyskać efekt tzw. photoshop'a. W tym wypadku krycie jest mocne mogę nawet śmiało napisać, że można uzyskać nim krycie absolutne!! Jestem nim oczarowana i mega zakochana!! Produkt pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie choć niektórzy podobno wyczuwają w nim woń alkoholu, ale ja tego nie zauważyłam. Na pokrycie całej twarzy wystarczy ilość wielkości ziarnka groszku. Jest bardzo wydajny (mi wystarczył na 10 miesięcy). Dodatkowym atutem jest to, że fantastycznie wygląda na zdjęciach pomimo SPF10. Jest to podkład do którego reszta makijażu jest tylko uzupełnieniem bo nawet on sam na twarzy...wygląda genialnie!!! Polecam serdecznie!!!! Ocena 5+/5 ;)

5. Estee Lauder- DayWear BB Anti-Oxidant Cena: 169zł / 30 ml
Krem BB wyrównujący koloryt. Nadający się dla każdego typu skóry. Można go stosować samodzielnie lub pod podkład. Jako, że jest to krem koloryzujący oprócz koloru możemy też oczekiwać nawilżenia. Zdecydowanym plusem jest SPF 35 oraz fakt, że nie powoduje trądziku. Dla mnie osobiście ochrona przeciwsłoneczna jest ważna nie tylko latem więc ten produkt będzie ze mną przez cały rok ;) Ocena: 5/5 ;)

To by było na tyle moich "wypocin" o podkładach. Teraz uciekam objadać się popcornem i zachwycać makijażami w nowym wydaniu " Make-Up Trendy".
Do następnego! ;) Pozdrawiam ;) 

5 komentarzy:

  1. Gdzie można zakupić Estee Lauder? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład można kupić w wszystkich perfumeriach Sephora lub Douglas oraz w Galerii Katowickiej w salonie markowym Estee Lauder ;)

      Usuń
  2. DW Estee Lauder jest świetny, pod warunkiem, że chcesz uzyskać całkowite krycie. Należy jednak pamiętać, aby dobrze dobrać pielęgnację, w przeciwnym razie skóra może być przesuszona. Istotny jest też baaardzo dokładny demakijaż, bo bez niego wysyp na twarzy gwarantowany.
    Guerlain perfumuje wszystkie kosmetyki kolorowe irysem, stąd ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale myślę, że odpowiednia pielęgnacja nie dotyczy tylko tego podkładu. Mam nadzieję, że każda z nas pamięta, iż sekretem pięknego makijażu jest dobre przygotowanie skóry własnie poprzez pielęgnację.

      Usuń
  3. kiedyś miałam ten z Revlonu :) i byłam zadowolona :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :) obserwuję! :)

    http://swiat-zapracowanej-mamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń